|
|
|
| |
| |
ଥ୍ରୁ ଦି କଫି ଲେନ୍ସ- କଫି ଫଟୋଗ୍ରାଫି ପ୍ରତିଯୋଗିତା |
|
| |
|
|
| |
ଭାଗ ନିଅନ୍ତୁ ଏବଂ କଫି ପ୍ରତି ଆପଣଙ୍କ ଭଲପାଇବାକୁ ସବୁଠାରୁ ସୃଜନଶୀଳ ଉପାୟରେ ପ୍ରଦର୍ଶନ କରନ୍ତୁ |
|
| |
|
|
| |
ବର୍ତ୍ତମାନ ଅଂଶଗ୍ରହଣ କରନ୍ତୁ |
|
| |
|
|
 |
|
|
| |
| |
ବିକାଶପିଡିଆ ପାଇଁ ଲୋଗୋ ଓ ଟ୍ୟାଗ୍ଲାଇନ୍ ପ୍ରତିଯୋଗିତା |
|
| |
|
|
| |
ଆପଣଙ୍କ ସୃଜନଶୀଳତା ସହିତ ଭାରତର AI ପରିଚାଳିତ ଡିଜିଟାଲ ଜ୍ଞାନ ପ୍ଲାଟଫର୍ମର ପରିଚୟକୁ ଆକାର ଦିଅନ୍ତୁ! |
|
| |
|
|
| |
ବର୍ତ୍ତମାନ ଅଂଶଗ୍ରହଣ କରନ୍ତୁ |
|
| |
|
|
 |
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| |
| |
ଯୋଗ ମାଇଁ ପ୍ରାଇଡ୍ ଫଟୋଗ୍ରାଫି ପ୍ରତିଯୋଗିତା 2025 |
|
| |
|
|
| |
ନିଜ ଲେନ୍ସ ମାଧ୍ୟମରେ ଯୋଗ ପ୍ରତି ଆପଣଙ୍କ ଭଲପାଇବାକୁ ପ୍ରଦର୍ଶିତ କରନ୍ତୁ! |
|
| |
|
|
| |
ବର୍ତ୍ତମାନ ଅଂଶଗ୍ରହଣ କରନ୍ତୁ |
|
| |
|
|
 |
|
|
|
|
|
| |
|
| |
| |
ଇଣ୍ଡିଆ-ପିଚ୍-ପାଇଲଟ-ସ୍କେଲ-ଷ୍ଟାର୍ଟଅପ୍ ଚ୍ୟାଲେଞ୍ଜ-ଅମୃତ 2.0 |
|
| |
|
|
| |
ନିଜର ବିଚକ୍ଷଣ ସମାଧାନ ସହ ଜଳ ପରିଚାଳନାରେ ବୈପ୍ଳବିକ ପରିବର୍ତ୍ତନ ଆଣିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରନ୍ତୁ! |
|
| |
|
|
| |
ବର୍ତ୍ତମାନ ଅଂଶଗ୍ରହଣ କରନ୍ତୁ |
|
| |
|
|
 |
|
|
| |
|
|
|
| |
| |
କଟେଜ୍ ମାଧ୍ୟମରେ ଭାରତର କଳା ବିଷୟରେ ଜାଣନ୍ତୁ ଉପରେ କୁଇଜ୍ . |
|
| |
|
|
| |
କୁଇଜ୍ ସହିତ ଭାରତର ଉତ୍କୃଷ୍ଟ ହସ୍ତଶିଳ୍ପ ଏବଂ ହସ୍ତତନ୍ତ ପଛରେ ଥିବା କାହାଣୀଗୁଡ଼ିକୁ ଆବିଷ୍କାର କରନ୍ତୁ! |
|
| |
|
|
| |
କୁଇଜ୍ରେ ଭାଗ ନିଅନ୍ତୁ |
|
| |
|
|
 |
|
|
| |
| |
ଅନ୍ତର୍ଜାତୀୟ ଯୋଗ ଦିବସ 2025 କୁଇଜ୍ |
|
| |
|
|
| |
ନିଜର ଜ୍ଞାନ ପରୀକ୍ଷା କରନ୍ତୁ ଏବଂ ଯୋଗର ଭାବନାକୁ ପାଳନ କରନ୍ତୁ |
|
| |
|
|
| |
କୁଇଜ୍ରେ ଭାଗ ନିଅନ୍ତୁ |
|
| |
|
|
 |
|
|
| |
|
|
|
| |
| |
ଧାରଣୀୟ ଭାରତ ପାଇଁ ଶକ୍ତି ଦକ୍ଷତା ଉପରେ କୁଇଜ୍ |
|
| |
|
|
| |
କୁଇଜ୍ ମାଧ୍ୟମରେ ଶିଖନ୍ତୁ କିଭଳି ଶକ୍ତି ସାଶ୍ରୟୀ ବିକଳ୍ପ ଅର୍ଥ ସଞ୍ଚୟ କରିପାରିବ ଏବଂ ପରିବେଶର ସୁରକ୍ଷା କରିପାରିବ! |
|
| |
|
|
| |
କୁଇଜ୍ରେ ଭାଗ ନିଅନ୍ତୁ |
|
| |
|
|
 |
|
|
| |
|
|
|
| |
| |
ନିଶା ମୁକ୍ତି ପ୍ରତିଜ୍ଞା |
|
| |
|
|
| |
ସଂକଳ୍ପରେ ଯୋଗ ଦିଅନ୍ତୁ ଏବଂ ଏକ ନିଶାମୁକ୍ତ ଭାରତର ଅଂଶ ହୁଅନ୍ତୁ |
|
| |
|
|
| |
ସଂକଳ୍ପ ନିଅନ୍ତୁ |
|
| |
|
|
 |
|
|
|
|
| |
| |
ଶକ୍ତି ଦକ୍ଷତା ସଂକଳ୍ପ |
|
| |
|
|
| |
ସବୁଜ ଭବିଷ୍ୟତ ପାଇଁ ପ୍ରେରଣାଦାୟୀ ପରିବର୍ତ୍ତନ ପାଇଁ ପ୍ରତିବଦ୍ଧ ହୁଅନ୍ତୁ! |
|
| |
|
|
| |
ସଂକଳ୍ପ ନିଅନ୍ତୁ |
|
| |
|
|
 |
|
|
| |
|
|
|
| |
| |
ଏନର୍ଜି ଏଫିସିଏଣ୍ଟ କୁଲିଂର ଭବିଷ୍ୟତକୁ ଆକାର ଦିଅନ୍ତୁ |
|
| |
|
|
| |
ସର୍ବେକ୍ଷଣରେ ଭାଗ ନିଅନ୍ତୁ ଏବଂ ଏକ ଅଧିକ ସ୍ଥାୟୀ ଭବିଷ୍ୟତ ସୃଷ୍ଟି କରିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରନ୍ତୁ |
|
| |
|
|
| |
ସର୍ବେକ୍ଷଣରେ ଭାଗ ନିଅନ୍ତୁ |
|
| |
|
|
 |
|
|
| |
|
|
|
| |
|